Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Περί απολύτου διαστρεβλώσεως της αληθείας… - Αντί επαίνου, στην αγωνίστρια Μοναχή Φεβρωνία, Δ/ντρια του ΕΠΑΛ Φραγκίστας, οι διοικούντες την εκπαίδευση στο Νομό, «τὴν δίψαν της για την παιδεία, ἐπότισαν με ὄξος…»

Πειθαρχικά και φυσικά αδίκως, διώκεται το τελευταίο διάστημα, η μοναχή Φεβρωνία, διευθύντρια του ΕΠΑΛ Δυτικής Φραγκίστας, επειδή τάχα πραγματοποίησε πλασματικές εγγραφές σπουδαστών, προκειμένου να εμφανίζει το σχολείο δυναμική μαθητών για να μην κινδυνεύσει με λουκέτο από το υπουργείο παιδείας.

Το όλο «θέμα», προκάλεσε και όχι … αποκάλυψε, όπως κακώς ειπώθηκε,  ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευρυτανίας, που κίνησε και τις διαδικασίες για την πειθαρχική δίωξη της μοναχής. Ο συγκεκριμένος διευθυντής, βλέπετε, αφού έλυσε όλα τα προβλήματα της εκπαίδευσης στην Ευρυτανία, στη συνέχεια καταπιάστηκε και με το ΕΠΑΛ Φραγκίστας, διώκοντας την Μοναχή, που για 20 χρόνια έχει αφιερώσει τη ζωή της, στην διακονία της εκπαίδευσης στην μικρή αυτή κοινωνία.

Αντί λοιπόν ενός μπράβο από την Διεύθυνση, στην Μοναχή για την προσφορά της στην εκπαιδευτική κοινότητα και για το κοινωνικό της έργο στην περιοχή, ο εν λόγω Δ/ντης, ψάχνοντας ψύλλους στ΄ άχυρα, «αποκάλυψε» το μεγάλο θέμα και  αντί επαίνου, τὴν δίψαν της για την παιδεία, ἐπότισεν με ὄξος
Συγκλονισμένη η τοπική κοινωνία στηρίζει και συμπαραστέκεται στην δοκιμαζόμενη Μοναχή, ελπίζοντας ότι ο πόλεμος εις βάρος της σύντομα θα τελειώσει. Συγκλονισμένος όμως πληροφορήθηκε την υπόθεση και ο γνωστός δικηγόρος της Λαμίας Γιώργος Δούμας που ανέλαβε την υπεράσπιση της. Μιλώντας στο Star Κ.Ε., εμφανίστηκε αποφασισμένος να δώσει διαστάσεις στο θέμα, φτάνοντας μέχρι και τον Υπουργό Παιδείας, αφού τον συγκίνησε, όπως είπε η υπόθεση της μοναχής Φεβρωνίας. ΙΔΩΜΕΝ


25 σχόλια:

  1. Οι ανακρίβιες πάνε κι έρχονται σε αυτό το άρθρο...

    1. Η φωτογραφία αδικεί την μοναχή-διευθύντρια. Την παρουσιάζει σαν την κακομοιρα η οποία βάλεται αδίκως από παντού.
    Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα ψυχωτικό άτομο που αρνείται να υπακούσει σε στοιχειώδης κανόνες-νόμους διοίκησης με αποτέλεσμα με την εριστική συμπεριφορά της, να ανακατώνει την υπηρεσία διαρκώς βρισκόμενη σε μόνιμη επίθεση, και όχι σε άμυνα όπως θέλετε να την παρουσιάζετε.

    2. Διώκεται πειθαρχικά και δικαιολογημένα για διοικητικές παρατυπίες και ΟΧΙ μονάχα για τις πλασματικές εγγραφές. Εαν νομιμοποιήται η αυθαιρεσία γενικότερα να μας το πείτε έτσι ώστε και οι υπόλοιποι διευθυντές των υπόλοιπων σχολείων στην Ελλάδα να πράτουν εξίσου αυθαίρετα.

    3. Δεν πηγάζει από πουθενά ότι το σχολείο κινδύνευε με λουκέτο. Το αντίθετο μάλιστα.

    4. Το "θέμα" το προκάλεσε η ίδια και όχι ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευρυτανίας. Μπορούσε να το λύσει αλλά δεν το έκανε καθώς αρνήθηκε επανειλημμένα να συνεργαστεί.

    5. Το οτι αφιέρωσε 20 χρόνια από την ζωή της στην διακονία της εκπαίδευσης δεν σημαίνει ότι πρέπει να εκθέτει σε κίνδυνο το εκπαιδευτικό προσωπικό και τους μαθητές επειδή αρνείται να τηρήσει στοιχειώδης κανόνες υγιεινής. Βρώμα και δυσωδία!

    6. Η τοπική κοινωνία ούτε συγκλονισμένη είναι ούτε και της συμπαραστέκεται. Εκτός κι εάν νοείται συμπαράσταση η τάση των γονέων της τοπικής κοινωνίας να εγγράφουν τα τέκνα τους σε γειτονικό σχολείο και όχι σε αυτό, καθώς γνωρίζουν τι συμβαίνει εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυ φιλε που τα ξερεις ολα αυτα...εγω ξερω ενα πραγμα οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια,και καθαρος ουρανος αστραπες δεν φοβαται,να δωθει δικαιοσυνη και αμεση λυση στο θεμα

      Διαγραφή
  2. Ἀντίφωνον θ' Ἦχος γ'
    Ἔδωκαν εἰς τὸ βρῶμά μου χολήν, καὶ εἰς τὴν δίψαν μου ἐπότισάν με ὄξος· σὺ δὲ Κύριε ἀνάστησόν με, καὶ ἀνταποδώσω αὐτοῖς.

    Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι δόκιμο, η συγκεκριμένη κυρία να παραφράζει ψαλμούς της Εκκλησίας μας, προκειμένου να δημιουργεί εντυπώσεις στο Χριστεπώνιμο αναγνωστικό κοινό σας.
    Δεν διακρίνω την πρέπουσα ταπεινότητα εκ μέρους της αλλά την προσπάθεια της διεγέρσεως σύγκρουσης μεταξύ «πιστών» και «αλλόθρησκων».
    Εσείς ως ηλεκτρονικό μέσον πήρατε ήδη θέση υπέρ της χωρίς να μας παρουσιάσετε τις θέσεις και της άλλης πλευράς. Αυτό είναι δημοσιογραφική αντικειμενικότητα και δεοντολογία?
    Προβάλετε μία φωτογραφία της, ως απόδειξη της αθωότητας, ταπεινότητας, της ιερατικής προσήλωσης και αδικίας που υφίσταται η συγκεκριμένη κυρία προς δημιουργία εντυπώσεων? Μα προκαλεί κλαυσίγελο. Ασε που η φωτό, για τους γνωρίζοντας, αφήνει ερωτηματικά.
    Τελος θα ήταν προτιμότερο και πιο τίμιο απέναντι στο αναγνωστικό κοινό σας, το ανώνυμο αυτό κείμενο να φέρει την υπογραφή της ιδίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ: ΠΡΙΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΑΝ ΟΣΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ "ΜΟΝΑΧΗ" ΕΥΣΤΑΘΟΥΝ? Η ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΠΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ; ΜΕ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ? Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΣ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ(ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ & ΓΟΝΕΙΣ)? Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ?
    ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ "ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ" ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΣΤΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας παραπέμπω στο δελτίο τύπου του Δήμου Αγράφων:
    https://www.agrafa.gr/el/news/press-release/item/418-deltio-typou-h-thesh-tou-dhmou-agrafwn-gia-tis-topothethseis-ths-elme-evrytanias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω διδάξει στο ΕΠΑΛ Φραγκίστας. Το σχολείο είναι πολύ καλό και η Διευθύντρια εξαιρετική με πολύ μεγάλη προσφορά στο σχολείο και στην τοπική κοινωνία. Είναι απορίας άξιο πως οι συντάκτες των παραπάνω σχολείων (ή ο συντάκτης), γνωρίζουν την απόρρητη διοικητική αναφορά του Δ.Δ.Ε. Ευρυτανίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι περίεργο πως σε τόσο δύσκολους καιρούς για την κοινωνία και την εκπαίδευση, στοχοποιείται μια εκπαιδευτικός που έχει δώσει τη ζωή της για το σχολείο και τους μαθητές της περιοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατί ο εκπαιδευτικός που σπεύδει να υπερασπιστεί την κ. Παγίδα δε βγαίνει με ονοματεπώνυμο; Θα γινόταν πιο πιστευτός εκτός από ο μοναδικός με αυτή την άποψη.Όσοι έχουν υπηρετήσει στο ΕΠΑΛ Φραγκίστας έχουν να πουν πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι μόνοι που παραποιούν την αλήθεια είναι το άρθρο σας και η κ.Καφίδα που παραποιεί τα πάντα! Και όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα ΠΆΝΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να συχωρεθούν τα πεθαμένα και να αυγαταίνουν τα ζωντανά του Δημητρίου,αν μας γλυτώσει από αυτή τη μάστιγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μεγαλε τι να κανει και αυτος τωρα ποια το θεμα παει πιο πανω σε ΑΠΥΣΔΕ ΚΑΙ πειθαρχικα,μακαρι να λαμψει η αληθεια και φανουνε οι ψευτες αν υπαρχουνε στην ιστορια αυτη

      Διαγραφή
    2. εισαι τελειος

      Διαγραφή
  10. τα τσιράκια του κ. ΔΔΕ βγήκαν για λογαριασμό του παγανιά για να πλήξουν μια εκπαιδευτικό που προσφέρει με κάθε τρόπο. Μέχρι και τους κανόνες προσωπικής υγιεινής επικαλούνται για να σώσουν το αφεντικό τους!!! μπράβο παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είναι προφανές ότι ο Δημητρίου έχει στόχο, καθαρά, να κλείσει το ΕΠΑΛ της Δ. Φραγκίστας για να φανεί καλός στους προισταμένους του και για να εγγράψει υποθήκες για το υπηρεσιακό του μέλλον. Γνωρίζει πολύ καλά ότι χτυπώντας την διευθύντρια που είναι η ψυχή του σχολείου, αδυνατίζει τη λειτουργία του και το κλείνει με εύκολο τρόπο αφού κανείς άλλος δεν θα δώσει τη μάχη για να το στηρίξει. Οι διαβεβαιώσεις του εξάλλου και η αξιοπιστία του έχουν κριθεί πριν δύο χρόνια όταν έλεγε τα ίδια και έκλεισε το Γυμνάσιο της Παλαιοκατούνας μέρα μεσημέρι. Τον ενοχλεί τον παραπάνω κύριο ότι δεν σκύβουν όλοι μπροστά του και μάλιστα μια καλόγρια η οποία, σύμφωνα με την αντίληψή του,θα έπρεπε να τον τρέμει. Και βεβαίως τον ενοχλεί που δεν ανήκει στην "αυλή" των υποτακτικών που έχει δημιουργήσει γύρω του για να τον λιβανίζουν. Επειδή όμως το ψέμα έχει κοντά ποδάρια ο εν λόγω κύριος θα κληθεί να απαντήσει δημόσια αλλά και υπηρεσιακά για μια σειρά παρατυπίες και αυθαιρεσίες στις οποίες έχει επιδοθεί τα τρία χρόνια της θητείας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα σχολιάσω και εγώ ανώνυμα μιας και σ'αυτό το βήμα διάβασα ανώνυμα σχόλια και απόψεις.(αν και κάποιος ανώνυμος ζήτησε επωνυμία από τους άλλους και όχι από τον εαυτό του).Το σχόλιο που έχει σταλεί στις 11.15πμ την3η Ιουλίου αναφέρεται στη φωτογραφία της διευθύντριας μοναχής που "την αδικεί δείχνοντας την κακομοίρα".
    Εδώ θα έλεγα το εξής:η κακή μας η μοίρα αν βγάζουμε συμπεράσματα από μία φωτογραφία,διατυπώνουμε βαρείς χαρακτηρισμούς (ψυχωτικό άτομο)για ανθρώπους που ουσιαστικά δεν γνωρίζουμε και στεκόμαστε σε διοικητικές παρατυπίες και πλασματικές εγγραφές που γίνονται σε πολλά σχολεία της Ελλάδας,πράγμα που γνωρίζει ο κόσμος εντός και εκτός εκπαίδευσης,χωρίς όμως δόλο με ουσιαστικό και αυτονόητο σκοπό να κρατηθούν ανοιχτά,ειδικά σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς που ευνοούν την αμορφωσιά,την πνευματική και οικονομική φτώχεια.
    Αν θέλουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας ας το κάνουμε,αλλά να γνωρίζουμε ότι δεν προσφέρουμε τίποτα μ'αυτό στα παιδιά μας,στην κοινωνία,ακόμα και στον ίδιο μας τον εαυτό.
    Αξιο απορίας είναι πως μία Διευθύντρια που διοικεί και στηρίζει 20 χρόνια όπως αναφέρεται στο παραπάνω σχόλιο το ΕΠΑΛ ΔΥΤ.ΦΡΑΓΚΙΣΤΑΣ ξαφνικά αρνείται να συνεργαστεί;
    Πως το κράτησε τόσα χρόνια αν δεν τηρούσε τους κανόνες υγιεινής;αν δεν είχε την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας;δεν θα είχε διαμαρτυρηθεί τόσα χρόνια;πανδαμάτωρ χρόνος!!
    Ακόμα κι αν είχαν γίνει λάθη από πλευράς της(ουδείς αλάθητος)θα έπρεπε να διώκεται από την υπηρεσία της ή να βοηθηθεί από αυτή;
    Να σκεφτούμε τι θέλουμε ανοιχτά ή κλειστά σχολεία,συνεργασία ή τιμωρία,αλληλοσεβασμό και κατανόηση μεταξύ των εκπαιδευτικών που έχουν υψηλή αποστολή ή αλληλοσπαραγμό και αντιπαλότητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά!
      Μπορούν να σου λυθούν οι απορίες σου εάν επιδιώξεις να υπηρετήσεις σε αυτήν την σχολική μονάδα υπό αυτήν την διευθύντρια. Τόσος χαμός για το τίποτα λες;

      Διαγραφή
  13. Όσοι χρειάστηκε αυτά τα 20 χρόνια να συνεργαστούν μαζί της, πριν ή κατά τη διάρκεια της θητείας του νυν διευθυντή, γνωρίζουν πολύ καλά για τον τρόπο με τον οποίο η κυρία Καφίδα διαχειρίζεται τα του σχολείου. Η ρασοφόρος κυρία -και όχι καλόγρια όπως αρέσκεται να αυτοαποκαλείται- πορεύεται με σημαία της τα ψεύδη και τις μηχανορραφίες για υποθέσεις που κάλλιστα μπορούν να αντιμετωπιστούν με διαφάνεια και σε καμμία περίπτωση να μην εγείρουν πειθαρχικές συνέπειες. Αυτός είναι ο τρόπος της. Δεν μπορεί διαφορετικά. Το γνωρίζει η εκπαιδευτική κοινότητα, το γνωρίζει η τοπική κοινωνία, το μαθαίνει τώρα και η ευρύτερη. Εκτίθεστε κυρία Καφίδα. Αν το σχολείο κινδύνευε να κλείσει θα τους έβρισκε όλους απέναντι. Δεν είναι αυτό το πρόβλημα, αλλά το πώς θα διατηρήσετε τη θέση σας και πώς θα εξασφαλίσετε βήμα για να συνεχίζετε να εφαρμόζετε τις πρακτικές σας. Ευθυξία αλήθεια δεν έχετε; Και ταπεινότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω υπηρετήσει και εγώ για κάποια έτη στο συγκεκριμένο σχολείο και αυτό που έχω να πω είναι πως η Διευθύντρια του έδειχνε πάντα υπερβάλλοντα ζήλο γι αυτό, εργαζόμενη πολλές φορές και διπλάσιες ώρες από το κανονικό για τις ανάγκες του. Το ενδιαφέρον της επίσης επεκτεινόταν πάντα και στα προβλήματα της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας. Δεν γνωρίζω πολλά πράγματα όσον αφορά τις διοικητικές παρατυπίες για τις οποίες κατηγορείται, απλά μου κάνει εντύπωση καθώς κατά το διάστημα για το οποίο υπηρετούσα ήταν πάντα ιδιαίτερα σχολαστική ως προς τις διοικητικές υποχρεώσεις του σχολείου προς τη ΔΔΕ Ευρυτανίας τηρώντας πάντα τις αντίστοιχες προθεσμίες. Επίσης δεν παρατήρησα ποτέ κάποιο θέμα υγιεινής και ασφάλειας στο σχολείο, ούτε φοβήθηκα ποτέ για κάτι τέτοιο. Δεν μου δόθηκε ποτέ επίσης η εντύπωση της μη διάθεσης συνεργασίας με τη ΔΔΕ, ούτε παρατήρησα κάποια επιθετική διάθεση, μάλλον αντίθετα υπήρχε πάντα έντονη διάθεση συνεργασίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διαβάζοντας προσεχτικά το παραπάνω άρθρο και όλα τα σχόλια που το ακολουθούν, έχω ειλικρινά απορήσει! Τι ακριβώς συμβαίνει εδώ; Γιατί τόση εμπάθεια στο πρόσωπο της εν λόγω μοναχής; Γιατί τόσοι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί; Από πότε ο χώρος της Παιδείας έγινε αρένα και διψάει για αίμα; Και τι τέλος πάντων έχει κάνει αυτή η μοναχή για να δικαιολογείται αυτή η μικροπρεπής συμπεριφορά απέναντί της που καταπατά βασικά ανθρώπινα δικαιώματα; Στα πρώτα τρία σχόλια, όπου ο σχολιαστής φωτογραφίζει τον εαυτό του και το ύφος του μας υποδεικνύει ότι είναι μάλλον το ίδιο πρόσωπο (αλλά και σε ένα ακόμη πιο κάτω), δεν μπορώ παρά να παρατηρήσω ότι αν και ανώνυμος ο ίδιος ζητά με εμμονή όλοι οι άλλοι να του πουν το όνομά τους (έχει συνηθίσει μάλλον να του δίνουν αναφορά και τώρα ζορίζεται) και αγανακτεί που το άρθρο της εφημερίδας δεν φέρει υπογραφή, οπότε αυθαίρετα το βαφτίζει. Μήπως δεν έχει καταλάβει ότι πρώτος έκανε την αρχή και σχολιάζει ανώνυμα; Επίσης ας μου εξηγήσει κάποιος πώς γίνεται αυτή η εκπαιδευτικός, γιατί το αν είναι ή όχι μοναχή ή ό,τι άλλο, σύμφωνα με το δημοκρατικό μας πολίτευμα και το σύνταγμα, δεν αφορά κανέναν, να μην συνεργάζεται ούτε με την τοπική κοινότητα, ούτε με την εκπαιδευτική κοινότητα, ούτε με τους συναδέλφους της, ούτε με τους γονείς, ούτε με τους μαθητές, πώς γίνεται να μην την υποστηρίζει κανένας και εγώ να βρίσκω άρθρα για αυτήν που να αναφέρονται σε βραβεύσεις της από την τοπική κοινωνία, να μπαίνω στο link (4ο σχόλιο) του δελτίου τύπου του Δήμου Αγράφων και να διαβάζω εκεί ότι ο δήμος δεν είχε μέχρι τώρα προβλήματα συνεργασίας με κανέναν εκπαιδευτικό της περιοχής και με κανέναν διευθυντή σχολικής μονάδας, να σκοντάφτω διαρκώς στο διαδίκτυο και σε σοβαρές ιστοσελίδες σε ανακοινώσεις (ΟΧΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ) πολλών ΕΛΜΕ, ακόμη και της ΟΛΜΕ, και βουλευτών του ελληνικού κοινοβουλίου υπέρ της, αλλά και να διαβάζω εδώ σχόλια θετικά προς το πρόσωπό της;! Ακόμη με μπέρδεψε ο ρόλος του … «κ. Δημητρίου»;. Πάνω που είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι στέλεχος της εκπαίδευσης, διαβάζω το ένατο (αν μετράω καλά) σχόλιο και τα χάνω! Γιατί ο σχολιαστής του εύχεται να αυγαταίνουν τα ζωντανά του; Μήπως τελικά είναι κτηνοτρόφος; Ή μήπως ο σχολιαστής μπερδεύτηκε και σχολιάζει άλλο άρθρο; Δυστυχώς διαπιστώνω ότι εδώ κάποιοι έχουν χάσει τον στόχο τους. Δεν μπορεί να θέλεις να ονομάζεσαι εκπαιδευτικός, να απαιτείς να κρίνεσαι άξιος να διαμορφώνεις παιδικές ψυχές, να διεκδικείς βεβαιώσεις για εκπαιδευτικά προγράμματα που προασπίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, να καταγγέλεις (συγχωρέστε με για το ορθογραφικό…. παρασύρθηκα!) περιστατικά bulling στο σχολείο σου, να στιγματίζεις και να κακοχαρακτηρίζεις τους μαθητές σου για τα περιστατικά αυτά, να τους κάνεις «μάθημα» πέρι σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και εσύ να μην εφαρμόζεις τίποτα από αυτά στην προσωπική σου ζωή, αλλά να έχεις ήσυχη την συνείδηση γιατί κρύφτηκες πίσω από την ανωνυμία σου. Και επιτέλους τι ακριβώς θέλουμε; Να κλείσουμε τα σχολεία για βγάλουμε Έλληνες αγράμματους και διαχειρισίμους;! Σίγουρα ένας εκπαιδευτικός δεν κάνει το σχολείο, γι’ αυτό ας σταματήσουμε να προσπαθούμε να εξοντώσουμε ο ένας τον άλλον και ας προσπαθήσουμε επιτέλους να ενωθούμε όλοι μαζί, γονείς , εκπαιδευτικοί, μαθητές, πολίτες γύρω από αυτό για να το προστατέψουμε και να δώσουμε στα παιδιά μας μια ευκαιρία να ζήσουν μια καλύτερη και πιο υπεύθυνη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι άνθρωποι που έχουν δουλέψει μαζί της γνωρίζουν τον επαγγελματισμό
    της, το κύρος της και την αγάπη της για το σχολείο, τους μαθητές και
    τους εκπαιδευτικούς του. Η ορεινή Ευρυτανία έχει ανάγκη από τέτοιους
    ανθρώπους κι όχι από καρεκλοκένταυρους που τόσο αυτοί όσο και οι αυλικοί
    τους κρύβονται πίσω από χυδαία και ντροπιαστικά σχόλια.
    Πόσο εύκολα ξεχνούν από που ξεκίνησαν!!!
    Πόσο εύκολα ξεχνούν που μπορεί να ξαναβρεθούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν η Διευθύντρια από 20ετίας παρανομεί όλοι εσείς είστε ένοχοι που τώρα σας ήρθε η όρεξη να την κατηγορήσετε. ΕΔΕ δεν θα γίνει;; Υπάρχουν στοιχεία ότι οι άλλου εκπαιδευτικοί είναι εναντίον της; Αν υπήρχε κάτι το επιλήψιμο ο Σύλλογος Διδασκόντων γιατί δεν αντέδρασε; Κάποιος προλαλήσας (επειδή νομίζει ότι δεν μπορεί να φανερωθεί, και μάλιστα εύκολα, η ταυτότητά του την βγάζει ψυχοπαθή; Γνωρίζει όμως αυτό το άτομο τι τον περιμένει αν για συκοφαντική δυσφήμιση διωχθεί δικαστικά; Ο ή η crew (5/7/17,13:29) μιλάει για υποδειγματική διεύθυνση! Και ο κύριος που της επιτίθεται μιλάει για βρώμα και δυσωδία!! Από όσα άκουσα πείθομαι σχεδόν ότι μεγαλοποιήθηκε ένα θέμα σε μία ιδιαίτερα ευαίσθητη γεωγραφική περιοχή όπου αν κλείσει το σχολείο μάλλον κάποια παιδιά θα διακόψουν τη φοίτηση καθώς οι μετακινήσεις θα γίνουν δυσχερέστατες. Αν όμως, όπως λέει ο κύριος ή κυρία που βάλει ασυμβίβαστα εναντίον της Διευθύντριας, το σχολείο θα έμενα ανοιχτό, τότε γιατί διώκεται αλήθεια χωρίς ΕΔΕ; Δηλαδή σκοπός είναι τελικά η απομάκρυνσή της; Όταν ένας ιερέας γίνεται ως θεολόγος διδάσκων σε ένα Λύκειο, γιατί να μη διορίζεται μία μοναχή σε ένα Λύκειο; Και γιατί άμα νόμιμα επιλεγεί να μην γίνει και Διευθύντρια; Φαίνεται κάποιοι δεν αποδέχονται την ιδέα ότι και οι μοναχοί μπορεί να διατηρούν την ιδιότητά τους αλλά να είναι και εκτός μοναστηριού. Αν το απαγόρευε ο νόμος ας μην την κάναν Διευθύντρια. Αν πχ ο Διευθυντής ήταν μέλος του ΚΚΕ αυτό θα ήταν τόσο κακό; Ή αν ήταν ιδιοκτήτης πολυκατοικιών. Καταλάβαμε όλοι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ολοκληρώθηκε;

      Διαγραφή
    2. ναι εχει βουηξει η ευρυτανια ολη(τωρα τι εβγαλε η ΕΔΕ ) ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...