Υπέβαλε την Πρόταση Χρηματοδότησής του ο Δήμος Αγράφων την 16η Ιανουαρίου 2018, στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020», κατόπιν σχετικής Προσκλήσεως, για την Πράξη με τίτλο «Διαμόρφωση του Νέου Διοικητηρίου Δήμου Αγράφων» συνολικής δημόσιας δαπάνης ύψους 800.000€, ώστε να υπάρχει η χρηματοδότηση και να μην επιβαρυνθεί το ταμείο του Δήμου.

Με την υλοποίηση του έργου θα δοθεί ένα τέλος στην
ταλαιπωρία των δημοτών μας εξαιτίας της διασποράς των Υπηρεσιών του Δήμου
Αγράφων και της μη λειτουργικότητάς τους λόγω των μεγάλων χιλιομετρικών αποστάσεων μεταξύ
τους και του μεγάλου χρόνου μετάβασης από τη μία υπηρεσία στην άλλη. Με τη
συγκέντρωση των Υπηρεσιών του Δήμου μας (Οικονομική – Τεχνική – Διοικητική)
στην έδρα του Δήμου, πρωτίστως θα βελτιστοποιηθεί η εξυπηρέτηση των δημοτών μας καθώς επίσης θα
δημιουργηθούν καλύτερες συνθήκες
εργασίας για το προσωπικό μας. Παράλληλα, σημειώνεται ότι θα συνεχίσουν να λειτουργούν τα δημοτικά καταστήματα σε
όλες τις Δημοτικές Ενότητες με την λειτουργία των ΚΕΠ. Επιπλέον, στη Δημοτική
Ενότητα Φραγκίστας θα λειτουργήσουν και οι Υπηρεσίες: α) Κέντρο Κοινότητας,
β)Κοινωνικό Παντοπωλείο, και γ) Δομή «Βοήθεια στο Σπίτι».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου