Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΑΘ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΧΡ. ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ

Αθανάσιος Λ. Γιαννακόπουλος

Ομότιμος Καθηγητής ΑΠΘ        

 Θεσσαλονίκη  5/9/93

 

Προς 

Κύριο  Χρήστο Σταικούρα,cstaik@aueb.gr

Υπουργό-Καθηγητή


Αγαπητέ κ. Σταικούρα,

Θα μου επιτρέψεις  να σου γράψω δύο λέξεις ως σημερινός κάτοικος  στα Κωνσταντινοπωλίτικα Θεσσαλονίκης.(Έχω γεννηθεί στα Ψιανά Ευρυτανίας όπου πήγα Σχολείο).Κατά πρώτο, προγονός μου ήταν ο Γιαννάκης Γιολδάσης,(διατηρούσε περί τα 150 πρόβατα για τη διατροφή του σώματος  του, και πήγε ως ρεέμι στο χουρσίτ ,μαζί με το ξάδελφο του Κολοκοτρώνη,  με αντάλλαγμα την ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής του, ενώ τώρα δεν υπάρχει ούτε ένας δρόμος με το όνομα του. Σήμερα το επώνυμο του άλλαξε περί του 1872, διότι οι Γιολδασαίοι,(12), όπως και οι Κοντογιανναίοι ,ήταν 12.

Εγώ φύλαξα (το καλοκαίρι) πρόβατα στη Καλιακούδα και τη Σαράνταινα και ως πατριώτης, μπορώ νομίζω να σας γράψω δύο πράγματα. Καταρχάς χθές βράδυ στον οικισμό έγινε συγκέντρωση κατοίκων και όλοι μαζί αποφάσισαν όχι στο  φλάι όβερ  πριν  τελειώσουν οι εργασίες του μετρό. Είναι μια καταστροφή της Θεσσαλονίκης για όφελος εργολάβων και λοιπών  παραγόντων ,τους οποίους ως Σαρακατσάνος Αμπλιανίτης,  νομίζω ότι θα  γνωρίζεις. Έχω, συνηθίσει,  ως βλαχοποιμήν να λέω την αλήθεια. Από το 1974 ανήκω στη ΝΔ και με πόνο ψυχής ακούω αλήθειες από άλλα κόμματα που σφάζουν την παράταξη.

Κ.Σταικούρα ο πρόεδρος είναι ικανός σε όλα ,αλλά δυστυχώς οι παράγοντες  που επέλεξε για το  π.χ. Μετρό Θεσσαλονίκης είναι ακατάλληλοι. Άκουσα τόσα πολλά  εναντίον  που δεν μπορώ να τα γράψω. Είμαι  τσεκουράτος, μπορείτε να ρωτήσετε και τον εξαδελφό μου, κ.Θανάση Μπούρα για τα φρονήματα μου.

Δεν πρέπει οι ανίκανοι  να μας διασύρουν.

Με πατριωτικούς Χαιρετισμούς

Αθανάσιος Λ. Γιαννακόπουλος

Ομότιμος Καθηγητής ΑΠΘ        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...