Στάσιμη επί της ουσίας παραμένει η πορεία του οδικού τμήματος Αγρίνιο - Άγιος Βλάσης, μήκους 7,15χλμ που θα αποτελούσε το πρώτο τμήμα για την αναβάθμιση του οδικού άξονα Αγρίνιο - Καρπενήσι.
Ως γνωστόν η δημοπράτηση του εν λόγω έργου είχε διεξαχθεί στις 24 Σεπτεμβρίου 2013. Φορέας υλοποίησης είναι το Υπουργείο Υποδομών και συγκεκριμένα η ΕΥΔΕ-ΟΣΥΕ (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, Οδικών Σηράγγων και λοιπών υπογείων έργων). Ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία Αφοί Παπαϊωάννου - ΙΝΤΕΡΚΑΤ με ποσοστό έκπτωσης 28%.
Η σύμβαση μάλιστα υπογράφηκε στις 25 Απριλίου 2014 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το έργο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί σε 28 μήνες δηλαδή έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης μέχρι τις 25 Αυγούστου 2016. Να σημειώσουμε πως το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007-2013. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 24.000.000 ευρώ. Είναι ένα έργο το οποίο για δεκαετίες ολόκληρες ήταν το καθολικό αίτημα όλων των φορέων της Αιτωλοακαρνανίας.
Ωστσόσο το εν λόγω έργο, που πάει να μετατραπεί σε ένα καινούργιο γεφύρι της Άρτας, δυστυχώς ακόμη δεν έχει ξεκινήσει, καθότι έχουν παρουσιαστεί πολλά και ποικίλα εμπόδια με σημαντικότερο αυτών, οι απαλλοτριώσεις σε πολλά σημεία της νέας χάραξης. Ακόμη ένα μείζον πρόβλημα είναι και το γεγονός ότι το έργο απεντάχθηκε από το ΕΣΠΑ και εντάχθηκε στα μεγάλα έργα του ΠΕΠ 2014-2020.
Για το τεράστιο αυτό θέμα, παρενέβη ο Βουλευτής Ευρυτανίας ο οποίος με σχετική Ερώτηση προς τον αρμόδιους Υπουργούς, που υπογράφουν και οι Βουλευτές Αιτ/νιας Μ. Σιαλμάς και Κώστας Καραγκούνης, ζητά να ενημερωθεί για το έργο και ποιες θα είναι οι ενέργειες από την πλευρά του Υπουργείου να αρθούν τα όποια εμπόδια για την ομαλή εξέλιξή του.
Σας παραθέτουμε την σχετική ερώτηση.
Ως γνωστόν η δημοπράτηση του εν λόγω έργου είχε διεξαχθεί στις 24 Σεπτεμβρίου 2013. Φορέας υλοποίησης είναι το Υπουργείο Υποδομών και συγκεκριμένα η ΕΥΔΕ-ΟΣΥΕ (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, Οδικών Σηράγγων και λοιπών υπογείων έργων). Ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία Αφοί Παπαϊωάννου - ΙΝΤΕΡΚΑΤ με ποσοστό έκπτωσης 28%.
Η σύμβαση μάλιστα υπογράφηκε στις 25 Απριλίου 2014 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το έργο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί σε 28 μήνες δηλαδή έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης μέχρι τις 25 Αυγούστου 2016. Να σημειώσουμε πως το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007-2013. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 24.000.000 ευρώ. Είναι ένα έργο το οποίο για δεκαετίες ολόκληρες ήταν το καθολικό αίτημα όλων των φορέων της Αιτωλοακαρνανίας.
Ωστσόσο το εν λόγω έργο, που πάει να μετατραπεί σε ένα καινούργιο γεφύρι της Άρτας, δυστυχώς ακόμη δεν έχει ξεκινήσει, καθότι έχουν παρουσιαστεί πολλά και ποικίλα εμπόδια με σημαντικότερο αυτών, οι απαλλοτριώσεις σε πολλά σημεία της νέας χάραξης. Ακόμη ένα μείζον πρόβλημα είναι και το γεγονός ότι το έργο απεντάχθηκε από το ΕΣΠΑ και εντάχθηκε στα μεγάλα έργα του ΠΕΠ 2014-2020.
Για το τεράστιο αυτό θέμα, παρενέβη ο Βουλευτής Ευρυτανίας ο οποίος με σχετική Ερώτηση προς τον αρμόδιους Υπουργούς, που υπογράφουν και οι Βουλευτές Αιτ/νιας Μ. Σιαλμάς και Κώστας Καραγκούνης, ζητά να ενημερωθεί για το έργο και ποιες θα είναι οι ενέργειες από την πλευρά του Υπουργείου να αρθούν τα όποια εμπόδια για την ομαλή εξέλιξή του.
Σας παραθέτουμε την σχετική ερώτηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου